Koud

Het was koud vanmorgen, met een t-shirt, een trui en een dik vest zijn we op pad gegaan naar Grandville Island. Een atractie die we al vaak op You-tube hadden gezien. Eerst met de skytrain naar Waterfront en dan met de bus naar Grandville Island. En bij de skytrain ging het mis. Harry sprong in de trein en meteen achter hem gingen de deuren dicht. Gelukkig bestaat er nog zoiets als een telefoon. En stond Harry netjes te wachten op het Waterfront station. Op zijn opmerking dat hij zijn vrouw kwijt was, zeiden de medewerkers daar dat hij dan veel geluk had gehad. We hebben Grandville Island rond gewandeld, wat gegeten en wat gedronken. Een super leuke beer voor Mika gekocht. En om 13.00 weer terug naar de binnenstad. Want daar hadden we nog wat leuks gezien voor Nando en Timon. Om 14.00 waren we weer terug in het hotel. Ik heb bananenbrood besteld, erg lekker en niet in de winkel verkrijgbaar. Er zitten geen houdbaarheidsmiddelen in, en is daardoor beperkt houdbaar. Het moet in de diepvries bewaard worden. Het grappige is dat er bij het bedrijf alleen vrouwen werken. Dat het recept geheim is, en dat zelfs Starbucks er al 9 jaar probeert achter te komen wat het recept is. Als we terug naar huis gaan neem ik er wat van mee.

Inmiddels moet ik Harry wakker gaan maken, anders slaapt hij zo door tot morgen. En vanavond staat er piza op het menu. Morgen blijven we in de buurt van het hotel, dan gaan we de mal naast het hotel verkennen, koffers opnieuw inpakken en klaar zetten voor donderdag, dat is de dag van de camper halen, dan gaat ons avontuur pas echt beginnen.

super hoge roltrap in het skytrain station